BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 26 noiembrie 2009

Passport Wars... Episode III

Wooooohoooooo...
MTV Passport - Episode III e pe val... sunt foarte, dar foarte foarte foarte fericita... Sa va puna michidutza sa nu va uitati sambata, ca ai mei sunteti :))))
Deci, asadar... si prin urmare, ne-a iesit super tare ! (unde mai pui ca si rimeaza :D)
Aaaa, si da, va anunt de pe acum ca aceasta editie o dedic mamei mele, care de ziua ei si-a dorit ca MTV Passport sa rupa gura targului... In fine, treaba asta cu "ruptul gurilor" o las mai degraba in seama baietilor cu "ceafa groasa", eu imi doresc doar sa-l bat pe Diaconescu la... audienta. Traiasca televiziunea popoUlui :))))))))))))))

Iar acum revenind cu picioarele pe Terra, nu uitati ca sambata, de la ora 20:00 si duminica, de la ora 17:00, va paste un nou episod din supershow-ul :)) MTV PASSPORT...
De aceasta data va plimbam prin Alpii austrieci, va ducem la ski in miez de vara, ne imprietenim cu jazzofilii din Innsbruck, la Festivalul New Orleans... si da, facem un pitstop memorabil in micul principat Liectenstein... Pe cat punem pariu ca putini dintre voi ati fost deja acolo? :D

v-am poupe...
irina ;)

0 comentarii: